Imaging Services Representative

21 février 2025
Industries Banques, Assurances, Services financiers
Catégories Adjoint(e) administratif(ve), Entrée de données, Opérateur(trice) traitement de texte
Montreal, QC • Temps plein

Vous êtes unique, comme le sont votre parcours, votre expérience et votre façon de voir les choses. Ici, on vous encourage et on vous motive à donner le meilleur de vous-même, et on vous donne les moyens de le faire. Vous travaillerez avec des collègues dynamiques - experts dans leur domaine - qui sont impatients de partager leurs connaissances avec vous. Vous aurez des gestionnaires inspirants qui vous aideront à développer votre potentiel et à atteindre de nouveaux sommets. Chaque jour, vous aurez de nouvelles occasions de rendre la vie de nos Clients plus radieuse - ils sont au cœur de tout ce que nous faisons. Découvrez comment vous pouvez faire une différence dans la vie des gens, des familles, des collectivités - ici et partout dans le monde.

Description de poste:

The Image Services Administrator plays a key role in ensuring effective mail handling, categorization, scanning, and data completion of documents correctly and efficiently. The successful applicant will work in a team environment to ensure service standards are met and strict quality targets are adhered to. In office role 5 days a week, Monday to Friday.


Main Accountabilities:

On a regular basis, this role will rotate between sorting mail (physical and electronic), prepping documents, scanning documents and data entry.

Sorting:

This involves mail handling, including the distribution of documents to internal customer departments, classification of document into subcategories, printing from databases, retrieval of documents from 3rd party websites with occasional document preparation.

Prepping:

The preparation of documents to ensure the item is successfully scanned to ensure strict physical document quality standards are met.

The Image Services representative ensures that all documents received are handled efficiently and document exceptions are expedited to the appropriate departments in a timely manner.

Scanning

The representative ensures the physical document is converted into a digitized image by adhering to standard processes.

By scanning the documents correctly in a timely manner, the administrator contributes to meeting service levels agreements between Canadian Document Services and client areas.

Indexing:

Through accurate key completion, the representative is responsible for ensuring information from the document is converted into data.

The Image Services representative ensures all documents adhere to the Reasonable Estimate (RE's) that have been set for each client.

Core Competencies:

  • Able to work within structured supervisory guidelines

  • Able to maintain a high level of productivity, accuracy and attention to detail at all times

  • Able to work in a fast-paced environment of multiple priorities and conflicting deadlines

  • Support Service Level Agreements (SLA's) for business partners

  • Able to recognize opportunities to initiate change that will increase the department's efficiency

  • Experience using office software, Windows, Outlook, Sharepoint, Onedrive, Onenote and Excel

Assets:

  • An understanding of the Insurance Business (including Individual, Group Retirement Services, and Group Benefits)

  • Knowledge of products and processes within Sun Life Financial

  • Understanding of FileNet, Rightfax, Ultera, Kofax and Outlook

Notes/Unique requirements:

  • This is an in-person position that requires regular attendance at our office location.

  • Bilingualism (French, English, both oral and written) is required as the position reports to a unilingual English-speaking manager outside Quebec.

  • Ability to lift items weighing up to 25lbs

  • Role requires RCMP Enhanced Security Clearance prior to start date

What's in it for you?

  • We're proud to be recognized as a company with a 2023 Most Trusted Executive team by Great Place to Work® Canada

  • Access to short-term assignments or 'Gigs' across the organization, to help you develop new skills and connections.

  • A collaborative and interactive team environment

  • Charitable giving through our You Give, We Give program lets you give back to your community - and in many cases, we'll match your contributions.

  • Care Days available for self-care or care of others (i.e., family or others you may support) and Sick Days to support your well-being.

L'échelle du salaire de base est pour l'emplacement principal du poste affiché. Elle peut varier selon l'emplacement du candidat sélectionné et d'autres facteurs. En plus du salaire de base, les employés admissibles de la Financière Sun Life participent à différents programmes de rémunération incitative, dont le montant octroyé est discrétionnaire et dépend du rendement de l'employé et de la compagnie. Certains postes de vente participent à des programmes de rémunération incitative basés sur les résultats de vente individuels ou de groupe.

Depuis toujours, la diversité et l'intégration sont au cœur des valeurs de la Financière Sun Life. Nous croyons qu'un effectif diversifié ayant des points de vue variés et des idées créatives est avantageux pour nos clients, pour les collectivités où nous exerçons nos activités, ainsi que pour nous tous, en tant que collègues. Nous accueillons avec enthousiasme les candidatures de personnes compétentes provenant de tous les horizons.

Les personnes handicapées ayant besoin de mesures d'adaptation pour présenter leur candidature et celles qui doivent consulter les offres d'emploi sur un support de substitution peuvent envoyer leur demande par courriel à l'adresse 'thebrightside@sunlife.com'.

À la Sun Life, nous voulons créer un environnement de travail flexible où nos employés sont outillés pour donner le meilleur d'eux-mêmes. Nous offrons plusieurs options de travail flexibles selon les exigences du poste et les besoins individuels. N'hésitez pas à en discuter pendant le processus de sélection.

Nous remercions tous les candidats de l'intérêt manifesté pour ce poste. Nous ne communiquerons qu'avec les personnes qui auront été retenues pour passer une entrevue.

Échelle salariale:

42,600/42 600 - 53,300/53 300

Catégorie d'emploi:

Administration de bureau

Fin de l'affichage:

07/03/2025
Postuler maintenant !

Offres similaires

Recherche en cours...
Aucun résultat similaires
Une erreur est survenue, réessayer plus tard.

Réseau d'emplois Jobs.ca